donderdag 16 april 2015

Project X

Ach ja. Ik dacht dat ik Project Studeerkamer wel af zou hebben voordat ik zou starten met de studie. Helaas. Het is twee maandjes later geworden. Whatever.

Er zijn zoveel dingen die op mijn pad komen de laatste tijd! Leuke dingen, interessante dingen. Dingen die mijn dagen opslokken. Ik heb helemaal geen tijd om te werken joh! Haha!

Maar goed, ik ben wel enorm blij dat het Project Studeerkamer nu dan zo goed als af is. Ik ben er bliede mee! :-)

Before & after:








Netjes he?

Maar goed. Dat is dus de theorie. 

In de praktijk gaat het zo:


Maar goed ook. We leven niet in een museum, haha!








5 opmerkingen:

  1. Geweldig, je laatste foto. Ik was al bang dat je geen was meer bonnen hoefde te drogen :-) En *zucht* ik dagdroom verder over jongensslaapkamers die worden veranderd in meditatieruimte, hobbykamer pour moi, nette logeerkamer .......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, dat het al meteen weet ingepikt wordt door rotzooi. Zo is het hier precies zo. Helaas. Kan er wel om janken soms ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, theorie en praktijk. Maar goed, het was toch wel even opgeruimd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier idem, alles wordt maar geparkeerd in mijn boek-en-zo kamer (formaat hok), allesbehalve geordend zoals ik graag zou willen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, haha, ik moet zo lachen! Die heeft het goed voor elkaar dacht ik toen ik de foto´s bekeek. Maar zo werkt het in het gemiddelde huishouden inderdaad niet. En je hebt absoluut vooruitgang geboekt, dus je mag tevreden zijn!

    BeantwoordenVerwijderen